Com donar accés al teu compte de Correu (Gsuite) a una altra persona

En el cas que vulgues concedir a una altra persona de la Universitat el permís per a llegir, enviar i eliminar missatges de correu en el teu nom, pots donar accés al teu compte de correu GSuite afegint-la com a delegada. Aquesta configuració es farà directament des de la web de Gmail.

Afegir un delegat:

  1. Obri Gmail en l’ordinador.
  2. A dalt a la dreta, fes clic en Configuració.
  3. Fes clic en la pestanya Comptes i importació o Comptes.
  4. En l’apartat “Concedir accés al teu compte”, fes clic en Afegir un altre compte.
  5. Escriu l’adreça de correu electrònic de la persona que vulgues afegir.
  6. La persona que has afegit rebrà un correu per a confirmar la delegació. Una vegada que ho haja fet, apareixerà en el teu compte com a delegada en un termini màxim de 24 hores.

 

Advertència

Els delegats poden fer coses com aquestes:

Els delegats no poden fer coses com aquestes:

  • Xatejar amb una altra persona fent-se passar per tu.
  • Canviar la teua contrasenya de Gmail.

 

URL relacionades

Configurar la delegació de correu electrònic – Ajuda de Gmail