Com agregar la subscripció del nostre calendari acadèmic a Google Calendar, iCloud o Office 365
Després d’obtindre la URL del calendari del nostre curs acadèmic, anem a agregar-la al nostre calendari personal en Google Calendar, iCloud i Microsoft Office 365.
Agregar subscripció a Google Calendar
- Accedim al nostre compte de Google i premem en la part superior dreta en els 9 puntets i després en “Calendar”.

- Una vegada dins de “Calendar”, anem a la roda dentada que està a dalt a la dreta al costat de “Setmana”, fem clic i després en “Configuració”.

- Ens dirigim a “Afegir calendari”/”Des de URL”, peguem la nostra URL i després premem en “Afegir calendari”.

Agregar subscripció a iCloud (per a iOS i macOS)
- Ho fem des del nostre Mac perquè així aparega en tots els nostres dispositius Apple.
- En el nostre Mac, obrim l’aplicació “Calendari” i fem clic en “Arxiu” / “Nova subscripció a calendari”.

- Ens demanarà la URL del calendari al qual volem subscriure’ns, la introduïm i premem en “Subscriure’s”.

- Li assignem un nom com per exemple “Calendari UMH” i premem en “Acceptar”.

Agregar subscripció a Office 365
- Ho fem des del nostre compte Microsoft perquè així aparega en Microsoft Windows en el nostre calendari quan iniciem sessió.
- Accedim al nostre compte MiUMH i premem en la part superior esquerra en els 9 puntets i després en “Totes les aplicacions”.


- Ara fem clic en “Calendari”.

- Fem clic en “Afegir calendari”.

- En “Afegir calendari”, fem clic en “Subscriure’s des del web”.

- Finalment, omplim els camps pegant la nostra URL, assignant-li un nom com per exemple “Calendari UMH”, seleccionem en “Afegir a” l’opció “Els meus calendaris” i finalment fem clic en “Importar”.

Ara ja tindrem el calendari en el nostre compte Microsoft perquè quan l’afegim al nostre compte d’usuari de Windows ens aparega el calendari.