Com agregar la subscripció del nostre calendari acadèmic a Google Calendar, iCloud o Office 365

Després d’obtindre la URL del calendari del nostre curs acadèmic, anem a agregar-la al nostre calendari personal en Google Calendar, iCloud i Microsoft Office 365.

Agregar subscripció a Google Calendar

  1. Accedim al nostre compte de Google i premem en la part superior dreta en els 9 puntets i després en “Calendar”.
  2. Una vegada dins de “Calendar”, anem a la roda dentada que està a dalt a la dreta al costat de “Setmana”, fem clic i després en “Configuració”.
  3. Ens dirigim a “Afegir calendari”/”Des de URL”, peguem la nostra URL i després premem en “Afegir calendari”.

Agregar subscripció a iCloud (per a iOS i macOS)

  1. Ho fem des del nostre Mac perquè així aparega en tots els nostres dispositius Apple.
  2. En el nostre Mac, obrim l’aplicació “Calendari” i fem clic en “Arxiu” / “Nova subscripció a calendari”.
  3. Ens demanarà la URL del calendari al qual volem subscriure’ns, la introduïm i premem en “Subscriure’s”.
  4. Li assignem un nom com per exemple “Calendari UMH” i premem en “Acceptar”.

Agregar subscripció a Office 365

  1. Ho fem des del nostre compte Microsoft perquè així aparega en Microsoft Windows en el nostre calendari quan iniciem sessió.
  2. Accedim al nostre compte MiUMH i premem en la part superior esquerra en els 9 puntets i després en “Totes les aplicacions”.
  3. Ara fem clic en “Calendari”.
  4. Fem clic en “Afegir calendari”.
  5. En “Afegir calendari”, fem clic en “Subscriure’s des del web”.
  6. Finalment, omplim els camps pegant la nostra URL, assignant-li un nom com per exemple “Calendari UMH”, seleccionem en “Afegir a” l’opció “Els meus calendaris” i finalment fem clic en “Importar”.

Ara ja tindrem el calendari en el nostre compte Microsoft perquè quan l’afegim al nostre compte d’usuari de Windows ens aparega el calendari.